Data e postimit: 2015-03-22 11:40:45
Lexime: 5358
kujtimet e matures
Lloji: Ese informuese
Tema: kujtimete matures
Autori: elsa gashi
Shkolla: aleks buda
Klasa: 12 A
Qyteti: tirane
E-mail: angela.loka001@gmail.com


Ato emra qe ne banka shkruam.. Ato detyra qe nga njeri-tjetri i kopjuam.. Ato fjal qe njeri-tjetrit i tham.. Ato "grindje"qe i bem.. Ato "ikje" nga oret e mesimit.. Ato britma neper korridore.. Ato gezime ato hidherime.. Te gjitha keto ne klasen time .. 12 vite te bukura aty i pata.. Aty qesha aty qava.. Tani dalngadal fundi po afrohet.. Esht teper e veshtir por duhet te pranohet.. Te gjitha keto aty kishim kaluar.. Kurr ne jet s'kam per t'i harruar..

Vepra te ngjashme
Autori: mira · Lloji: Poezi personale · Tema: dedikim per klasen time e 7-a
Ato emra qe ne banka i shkruam Ato detyra qe ne mur i kopjuam Ato gjera qe njeri-tjetrit i thame ...
Autori: Diellza Kllokoqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Per mu tashme kane kaluar 7 vite shkollore kaluan shume shpejt em gezim hidherim pore edhe thashetheme mes shoqerise shoqerine e pare enjoha ne bankat shkollore vitet shkollore kaluan shume shpejt sa me mbeten edhe 2 vite mesim por nuk do ta harroje kurr...
Autori: Edona Ramadani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: E dashura Teuta
Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera te papritura qe na i ofroj jeta .Ishe ti nje engjull me thjeshtisi perfekte .Nje njeri si ti esht hera e par qe Zoti me takoi ,ndoshta edhe e fundit qe me ...
Autori: x · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te drejtat
te gjithe kemi te drejta por qe te kemi keto te drejta duhet te zbatohen si fillim detyrat .... sic eshte dhe shprehja "liria jote perfundon atje ku fillon liria e tjetrit" prandaj respekto qe te respektojne , dhuro dashuri qe te duan , beso qe te besojne...
Autori: Sidorela Musaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHendritsi i nje erresire
Po shkruaj me thellesi te zemres,po shkruaj me thellesi te shpirtit por keto fjal qe po i shkruaj besoj qe do te peshojn aq edhe sa them.Esht e kot te mundohesh kot per gjerat e kota,edht fitimprurse te fitosh ne gjerat qe duhesh fituar,esht vajtim te vaj...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Vërtet nuk i kuptoj disa njerëz ,që mundohen t’i ndjekin vetëm kënaqësitë personale të tyre ,pa i intersuar tjetri a ndihet i lumtur...!Ai njeri ,që nuk çmon lumturinë e tjetrit, nuk mund të ndihet i lumtur ?! Ai njeri, që nuk çmon suk...
Autori: Mite Tabaku · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezi dashurie
Qava, Këmbkryq në prehër të shpirtit Përfundova mbrëm i dehur në kujtime, Qava, Me zemër thyer të bër copë E në duar veçse një grusht dështime. Qava, Dashurinë e bërë hi e çdo ëndërr të vrarë Pa zë, pa lot, si kurrÃ...
Autori: Melisa Rahimaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per ndarjen e femijes nga mesuesja
Kujtoj mesuesen, Diteve te mesimit, Fjalet e saja, Te bukura mallengjimit. Mesimet e saja, Te shkurtra e te gjata, Kurr sdo te harroj, Mesuesen qe pata.
Autori: Griselda Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetimi ne qytetin e Vlores
Javen e kaluar shkuam ne Vlore. Nje dite para isha teper e emocionuar per te shkuar atje. U nisa me klasen time ne mengjes per te shkuar drejt e ne Vlore. Kaluam aq bukur sa nuk ka. Une me shoqen time te ngushte Linden u obsesionuam nga pamja. U zbavitem ...
Autori: Megi Llulla · Lloji: Analize letrare · Tema: Pershkrim
Pershendetje,un jam ne Megi Llulla nje vajze ne klasen e 4.Sot vendosa te pershkruaj vellain tim i cili quhet Halim.Ai eshte 3 vite me i madh se un dhe eshte ne klasen e 7.I kryejm studimet ne te njejten shkolle.Kryefjala i shkrimit te sotem esht vellai i...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla eshte dritarja e Jetes
-Te gjithe ne kemi ardhur ne kete Bote me nje qellim dhe mision nga Zoti i Madherueshem. Disa nga ne qeshin,e disa nga ne qajne disa vijne ne ket Bote per te paren her e disa tani pershendeten. Gjitha keto jane momente qe doemos duhet kaluar por ...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje shkrim per dike
Ishin rralluar ditët , kur mbizotëronte I ftohti dhe acari, pasi tashmë po merrte fund dhe sina bardhë e zi e dimrit. Dita ditës, klima po ngrohej e thahej sa më shume. Pasi peisazhi, sa vinte e zbukurohej me teper , pasi vete stina e praneveres n...




Komentet e fundit!

Emri: Klea
Email: klea.zylali@hotmail.com
Komenti:

Emri: Reldi
Email: reldi.cela@gmail.com
Komenti: Mire

Emri: Reldi
Email: reldi.cela@gmail.com
Komenti: Shume mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com